Selezzione è usu di u radiometru UV
Ci hè parechji fatturi à cunsiderà quandu selezziunate un strumentu di radiazione UV. Questi includenu a dimensione di l'instrumentu è u spaziu dispunibule, è ancu verificate chì a risposta di l'instrumentu hè stata ottimizzata per u LED UV specificu chì hè pruvatu. Hè impurtante di nutà chì i radiometri cuncepiti per e fonti di luce di mercuriu ùn ponu micca esse adattatiFonti di luce UV LED, cusì hè cirtical per cumunicà cù i pruduttori di strumenti per assicurà a cumpatibilità.
I radiometri impieganu diversi metudi di risposta, è a larghezza di a risposta di ogni banda hè determinata da u fabricatore di l'instrumentu. Per ottene letture LED precise, hè cunsigliatu d'utilizà un radiòmetru cù una risposta piatta in a gamma d'interessu ± 5 nm CWL. E bande d'onda più strette ponu ottene risposte ottiche più flat. Inoltre, hè cunsigliatu di calibre u radiometru utilizendu a stessa fonte di radiazione cum'è quella misurata per ottimisà u so rendiment. A gamma dinamica di l'instrumentu deve ancu esse cunsideratu per assicurà a so adattazione per a misurazione di u LED specificu. L'usu di radiometri ottimizzati per fonti di bassa putenza o LED d'alta putenza pò risultatu in letture imprecise chì superanu a gamma di l'instrumentu.
Ancu se i LED UV generanu menu calore cà i sistemi basati in mercuriu, anu ancu generatu qualchì trasferimentu di calore. Per quessa, hè impurtante di monitorà a temperatura di u radiumetru durante l'esposizione LED statica è assicuratevi chì ferma in i limiti cunsigliati. Hè ricumandemu chì u radiòmetru sia permessu di rinfriscà trà e misure. Comu regula generale, se u radiometru hè troppu caldu per toccu, hè troppu caldu per fà misure precise. Inoltre, mette l'ottica di l'instrumentu in diverse pusizioni sottu à a luce UV LED pò causà ligeri variazioni in letture, soprattuttu s'ellu si trova in prossimità di a finestra di quartz di u LED.Sistema UV LED. I metudi di raccolta di dati coerenti sò essenziali per ottene risultati affidabili.
Infine, l'utilizatori anu da seguità a guida di u fabricatore per l'usu, a cura è a pulizia curretta di l'instrumentu. A calibrazione regulare è u mantenimentu di i radiometri hè necessariu per mantene a so precisione.
Tempu di post: 19-03-2024